-
In de collecteweek krijgt u een envelop in de brievenbus met een lijst van alle deelnemende doelen.
-
U ziet een korte omschrijving van hun doelstelling en een ruimte waar u het bedrag kunt noteren wat u wilt doneren.
-
U kunt zelf aangeven aan welk fonds of welke fondsen u een bedrag wilt doneren.
-
Het totaal van de ingevulde bedragen zet u onderaan de lijst, een naam is niet nodig, de gift blijft anoniem.
-
Het door u uitgerekende bedrag doet u uiteraard in de envelop!
-
Éénmalige machtiging. Hiervoor gebruikt u het formulier dat u vindt in de envelop. Dit ingevulde formulier stopt u in de envelop die later door uw collectant wordt opgehaald.
-
Via onze website https://goededoelenweeknuenen.nl of via QR Code
-
Contant (zie boven)
-
één bedrag voor alle fondsen. Het bedrag wordt evenredig verdeeld over de deelnemende fondsen.
-
Bedrag per goede doel. U kunt per goed doel aangeven hoeveel u wilt doneren. Kan dus één of meerdere goede doelen zijn.
-
De resultaten van de collecte zult u daarna kunnen lezen in de plaatselijke bladen en op onze website.
In april 2026 start de Stichting GoedeDoelenWeek Nuenen, in navolging van diverse gemeentes in Nederland, met een Goede Doelen Week.
Voordelen:
-
Voor inwoners: niet zestien keer een collectant aan de deur, maar slechts één keer.
-
Bundeling van krachten: betere spreiding van collectanten.
-
Bundeling van krachten: zoeken naar lokale sponsoren.
Een collectant heeft contact met zijn/haar wijkhoofd.
Een week vóór de collecteweek krijgt de collectant de informatie van het wijkhoofd in welke straat/straten er gecollecteerd mag worden. Tegelijkertijd zullen de collectebus en de invulformulieren / enveloppen uitgereikt worden.
In de week erna worden de enveloppen weer door de collectant opgehaald. De (volle) collectebussen mogen ingeleverd worden bij het wijkhoofd.
Help je mee?
Wij hebben je steun nodig! Vraag je vrienden, kennissen en buren om te helpen. Vele handen maken licht werk!
Mail naar info@goededoelenweeknuenen.nl.